TEMUDUGA KENAIKAN PANGKAT AHLI BERSEKUTU RELA

Pada 6 April 2022, saya telah menghadiri perjumpaan dan temuduga kenaikan pangkat Ahli Kehormat/Bersekutu RELA Negeri Kedah bersama Pengarah RELA Negeri Kedah, Tuan PPjKR Muhamad Aimran Hakim bin Abdul Alim. Program berlangsung di Pusat Latihan RELA Wilayah Utara, Bukit Selambau, Sungai Petani.
 
Khidmat saya bersama RELA bermula sejak pelantikan saya sebagai Ahli Kehormat/Bersekutu pada tahun 2018. Pelantikan ini adalah satu penghargaan dan peluang untuk saya membantu dan memberi sumbangan kepada RELA, anggota-anggotanya (yang berjumlah lebih 100 ribu di Kedah) dan masyarakat melalui ilmu dan kemahiran yang ada pada saya.
 
Dalam perjumpaan ini, Tuan Pengarah memaklumkan beliau sedang merancang kursus pertolongan cemas untuk para anggota RELA yang mana saya boleh turut sama melibatkan diri dalam memberi pengisian. Insya Allah saya sentiasa sedia berkhidmat.

Semoga ada rezeki bulan Ramadan ini.

                                                 









Comments